torsdag 19 juli 2018

Svenska regimens Gestapo är precis som regeringen - Våldtäktsmän Tjuvar Pedofiler Kvinnomisshandlare Sadistiska Fega Kräk


Polisbrutalitet i Orten

Unga i Ortens berättelser och upplevelser av rasprofilering.
Skicka din berättelse till oss på insta, fb eller maila:
polisbrutalitetiorten@gmail.com
 docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHSRvXZKV6ffcrKe8bH5tQwMphdBv-rM5_uzdCB

  • polisbrutalitetiortenJag och några vänner var i Friskväderstorget.
    En av killarna hade varit i en svale och då kallade polisen killen för idiot och killen svarade då med något tillbaka. Då blev det en konflikt mellan killen och polisen.
    Polisen kallade på förstärkning, tog upp sin batong och började jaga oss tillsammans med de andra poliserna. Jag sprang också för att jag inte ville bli slagen av batongen, inte för att jag hade gjort någonting, men på grund av att polisen verkade väldigt hetsig och jag kände att de bara ville ta fast någon.

    Jag ramlade när jag sprang och blev då tagen till polisstationen. Jag är minderårig men släpptes inte förrän det hade gått över 6 timmar och klockan var 01.30. / Anonym kille från Biskopsgården
  • lordadrianceimertzI efterhand, tror du att de hade slagit dig med batongen om du stannat kvar och inte valt att springa ifrån polisen? Med tanke på att du inte blev slagen när de kom ifatt dig.
  • tangoceci@lordadrianceimertz Sluta läxa upp oskyldiga människor som blir provocerade, förföljda och misshandlade av polisen på grund av sitt utseende! Du framstår som en komplett tölp!
  • abra_kadabra417@tangoceci förföljd? Misshandlad på grund av sitt utseende? Hur får du ihop det?
  • lordadrianceimertz@tangoceci jag försöker inte läxa upp någon. Det är väl aldrig fel med diskussion?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar