torsdag 19 juli 2018

Polispedofilerna styrs av sekten "Regeringen" - Rösta aldrig på Socialdemokraterna Moderaterna Centerpartiet Vänsterpartiet Liberalerna Kristdemokraterna Sverigedemokraterna


Polisbrutalitet i Orten

Unga i Ortens berättelser och upplevelser av rasprofilering.
Skicka din berättelse till oss på insta, fb eller maila:
polisbrutalitetiorten@gmail.com
docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScHSRvXZKV6ffcrKe8bH5tQwMphdBv-rM5_uzdCBwaxDRy-

  • polisbrutalitetiorten DEL 1:
    En sommarkväll endast en vecka innan jag ska börja gymnasiet. En sommarkväll som jag och några vänner spenderade på festivalen We Are Stockholm. En sommarkväll som slutade med tårar och pistolhot.
    Två män kommer fram och identifierar sig som poliser, vilket var väldigt tydligt för oss.
    Dem bestämmer sig för att omhänderta en vän som är salongsberusad. Jag bland annat försöker övertala polisen att låta vännen stanna med oss då vi är ett stort sällskap som kan ta hand om henne. Jag accepterade självklart det dom sa då det är en drog och alkoholfri festival. Det kommer flera poliser. Helt plötsligt tar en polis tag i min arm och nämner något i stil med PL13
    Det kommer sedan en till polis vid min sida, en polis som kommer sätta sig i mitt minne förevigt.
    Dom tar ner mig på marken och bär in mig i ett avgränsat ställe där jag antar att omhändertagna/gripna hamnar. En av polisen trycker ner mitt huvud och det gjorde verkligen jätte ont. Jag ber honom då att inte trycka ner mitt huvud av anledning till att jag inte gör något motstånd. Han trycker ner mitt huvud igen. Jag blir förbannad och säger att han använder mer våld än han behöver. Men att hans kollega är en idiot som står och kollar på när han trycker ner mitt huvud utan någon anledning. Det gjorde han rikssur  och han tryckte ned mitt huvud hårdare medan han typ rev mig i ansiktet. Han skrek ”Du kränker min kollega” medans Dom tar efter en stund in mig i bilen där jag hittar en vän till mig som tydligen också blivit omhändertagen. Det här var ingen vanlig bil utan en pikébil tror jag, vi fick sitta i ett litet utrymme i baksidan av bilen. Det fanns ett säte och mellan där vi satt och polisen fanns det en glasskiva typ som en sidodörr. Bilen börjar köra och jag förklarar då till min vän vad som skett på ett språk polisen inte kan. Han öppnar upp sidodörren och skriker att jag hotar hans kollegor. Medans tar han ett strypgrepp på mig sedan drar han upp mina armar mot min hals. Jag är knäpptyst och stirrar in i hans ögon blåa. Han släpper mig efter cirka 1 minut och stänger igen den här sidodörren. Min vän som satt på sätet medans jag satt på golvet i bilen greps av panik. / Tjej från Nacka, Stockholm.
  • imme4sure@jaccovonlabyrint @dajankovonlabyrint @akivonlabyrint ni måste fan ge en shoutout till denna sida för att upplysa om polisens övergrepp och maktmissbruk!! Ni når ut till massor !
  • hundratjugo7Abow jag blev också tagen på ung08
  • amalhasssan1@ilafwaey läs denna o del 2
  • iamajdin@nejrakeric läs denna och del 2
  • mariinapaldan@sofiakgell @cornelialindquist läs den här och del 2, fyfan
  • sofiakgell@mariinalundstrom vet fyfan helt sjukt
  • amalhasssan1@nella.atim @hazerazemi läs denna o del 2!!
  • jjennyferr1@polisen ska ni få respekt ska ni lära er respektera unga också, ni är anledningen själva till varför ingen gillar er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar