torsdag 19 juli 2018

Justitieminister Morgans Johanssons rasistiska pedofiler och våldtäktsmän kallar sig "poliser" - Kriminella kräk är vad dem är

Polisbrutalitet i Orten

Unga i Ortens berättelser och upplevelser av rasprofilering.
Skicka din berättelse till oss på insta, fb eller maila:
polisbrutalitetiorten@gmail.com


  • polisbrutalitetiortenDet var en föddelsedagsfest och några börja bråka och då drog den ena killen kniv och någon granne såg det och ringde polisen. Vi alla drog och sen gick jag upp mellan ett par hus med en kompis för att gå till vagnen då kom en polis springande och pepparsprayade oss och skrek ligg kvar. Min kompis drog rushen och polisen stanna med mig och kollade upp mig, han var tvär otrevlig. Sen fick jag gå, jag hann ta 10 steg innan det kom 6 poliser till som slet tag i mig då kom fler av mina vänner.

    Mina vänner började filma polisen när dom höll fast mig och försökte sparka undan mina ben så jag skulle ligga ner, dom fick ner mig tillslut och då hade jag 6 poliser på mig, en på varje arm, en på varje ben och en på ryggen och en på huvudet, dom andra poliserna tryckte bort mina vänner så dom inte skulle få filma vad polisen gjorde med mig, när jag låg där blev jag knäad i ansiktet slagen på ryggen och revbenen, en av poliser på min nacke tryckte så hårt att jag inte kunde andas och då sa jag att jag kan inte andas, han la sig ner och viska i mitt öra att han skiter i om jag andas eller inte och att han ska ge mig ett helvete, sen drog dom på handbojor och slängde in mig i en pket, i pketen satt en polis och dunka mitt huvud in i ruttan och tryckte ner det mot mina fötter han tryckte så hårt att hans tumme formade av sig pp mitt huvud som ett sår. /Anonym kille från Tynnered, Göteborg.
  • marinaceciliaq💔😳😨🤢👹👹👹
  • gothenburgbastardsIt's a hard knock life
  • thefli68Så j-vla vidrigt 😡
  • nessssrouna😦😦😓😰
  • akerlundrebecca😭😭😭🤬🤬🤬
  • jiuseless@frooziee du som älskar dom
  • svedin_överdriv.se
  • osten.jon@svedin_ hur vet du att det är? Var du där?
  • svedin_@osten.jon och du vet att det inte är?
  • osten.jon@svedin_ som det ser ut nu har vi ett vittne om att det inte är överdrivet. Inget om att det är överdrivet.
  • svedin_@osten.jon lmao, så om jag skulle skicka in till den här sidan och säga ”aa asså polisen skrek till mig ligg ner eller dö!!!” sen när jag låg ner dom sköt mig i halsen, sen jag överlevde och alla grattade mig för att jag blev skjuten sen en annan dag alla poliser jagade mig sen pepparsprayade mitt köttsår!!!”
  • svedin_skulle du tro pådet?
  • osten.jon@svedin_ nej, för det skulle inte vara logiskt.
  • svedin_@osten.jon Nej för det denna person skrivit verkar ju väldigt logiskt, sån här skit händer i usa typ, det här är bara överdrivet.. snälla nån
  • osten.jon@svedin_ och det vet du.
  • olivvvvia06Idioter
  • eddobbHahhah låter jävligt troligt. Först kom polisen å slog mig över hela kroppen och sa att dom skulle döda min familj. Sen paja dom mina knäskålar och tryckte en pistol i munnen på mig. Sen fick jag äntligen gå. /anonym kille

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar